dimarts, 20 d’octubre del 2015

Chicago Marathon Race Signs Recap!


Us en vaig parlar per escrit i és de les coses que més destaco a tothom a qui li explico l'experiència de la Marató, la infinitat de pancartes personals i anònimes que el públic va treure al carrer.

Mirant-les de nou, és de reverència veure com s'ho curren per animar a una persona desconeguda. No hi ha paraules d'agraiment. 

Llegiu i rieu! 23km em vaig passar així! Que grans!

Fotos del Time Out Chicago i DNA info.

Corre papa, els zombies estan vinguent

No et caguis!
No et preocupis, encara estàs guapo

Espavila mama, tinc gana!

Somia, creu, aconsegueix-ho.

Recent casats... i ella ja està fugint

Corre ara, deep dish (pizza) després!
Si no t'has cagat, ja has guanyat!



No és temps per caminar



Twiteja al meu pare una mica d'amor

Bona feina desconegut aleatori!

El meu papa corre més que el teu.
Sóc bonica, el meu papa és una bèstia!

Somriu, has pagat per córre això



Cat's Pijamas (ets el millor en el que estàs fent)

El teu cabell té una pinta genial!

Ja ho tens això!

Dolor ara, cervesa després

La vaselina ja mai més serà per diversió

Xupitos de tequila a la meta!

Els Keniates s'estan bebent tota la cervesa, corre més ràpid!

Espavila que volem beure!

El meu xicot és més ràpid que el teu!

No estaràs fresc llevat que et pixis!

Corre ara, migdiada després!

Corre com si estiguessis a "los juegos del hambre"

Res bo és facil

És el teu moment màgic, brilla!

Cervesa gratis per corredors! (La recordo!)

S'acosta el final!

"Corres" (ho fas) millor que el govern!

Sembla molta feina tant sols per un plàtan gratis!

Toca aqui per energia! (Et recordo! Gràcies!)
Zombies ♥ corredors lents





Recorda que vas pagar per això!

En Chuck Norris mai va córrer una marató

Continua corrent! Ens estem perdent el vermouth!

Tant sols intento creuar el carrer!

Això és millor que l'infern!

Tots sous Keniates als nostres ulls
Crec en tu, desconegut!

Corre tant ràpid com puguis, no pots atrapar-me, sóc en Baba Dan

La teva transpiració és la meva inspiració

La mama és genial!

Ho pots fer!



I un casament a la milla 8!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada